Op stap naar Brussel.

De leerlingen mochten dinsdag op uitstap naar Brussel. Voor onze leerlingen uit Ichtegem was dit toch wel een zeer leerrijke ervaring. De zes studenten hebben ons begeleid door de hele stad met verschillende monumenten, museums, spelletjes...

Op het einde van de dag waren we allemaal klaar om richting ons bedje te gaan!

Bedankt aan de studenten die deze uitstap hebben georganiseerd voor ons.

Gerelateerde blogberichten

September

Pijltje

De eerste schoolweek

Pijltje