Week 5 2025

Toneelvoorstelling

Vorige week dinsdag ging onze klas naar een toneelvoorstelling in de Revinze in Torhout. We gingen er met de bus naartoe en iedereen was erg enthousiast. De voorstelling heette “Mobi Mobi”. Het ging over een broer en zus die de mobilhome van hun ouders hadden genomen om naar Frankrijk te trekken. Ze wilde hun hondje die overleden was, graag begraven op een speciale plaats. Het enige probleem, de kinderen waren pas 11 en 13 jaar. Soms was het heel spannend, maar er zaten ook grappige stukjes in waardoor we hard moesten lachen. 

Voor sommigen onder ons was het ook de eerste keer met de lijnbus. Een goede oefening voor volgend jaar.

Button

Gerelateerde blogberichten

September

Pijltje

De eerste schoolweek

Pijltje