Week 11

Leerlingen van het 6de leerjaar behalen hun EHBO-diploma! Afgelopen week kregen de leerlingen van het 6de leerjaar een EHBO-opleiding op school. Onder begeleiding van een ervaren instructeur maakten ze kennis met de basis van eerste hulp. 

Het hoogtepunt van de opleiding was zonder twijfel het reanimeren op oefenpoppen. De leerlingen gingen enthousiast aan de slag en toonden veel inzet en verantwoordelijkheidsgevoel. Het was mooi om te zien hoe ze elkaar hielpen en aanmoedigden. Aan het einde van de dag ontvingen alle leerlingen een EHBO-attest waarop ze terecht heel trots zijn. 

Dankzij deze opleiding voelen ze zich nu beter voorbereid om in noodsituaties te helpen — op school, thuis of daarbuiten. We zijn ontzettend fier op onze jonge hulpverleners! 💪🚑

Vrijdag mochten ze in de klas van juf Yenka en van juf Elise een verhaal voorlezen. Ze vonden dit heel leuk om te doen!

In de maand oktober mochten we de verjaardag van Nell vieren. Ze had enkele weken later nog een mooie sleutelhanger mee voor ons. Dankjewel Nell! 

In de maand november was onze Elias jarig. Hij had overheerlijke, zelfgemaakte wafeltjes mee door de mama. Dankjewel Elias en mama. 



Gerelateerde blogberichten

September

Pijltje

De eerste schoolweek

Pijltje