Week 22 - 26 september
- Wist je dat ? ...
- Onze sportdag heel vlot verliep ! Zonder klagen of zagen reed iedereen heel vlot naar Brugge. Sommige leerlingen waren verwonderd dat we al 20 km afgelegd hadden ! De weergoden bezorgden ons ideaal fietsweer ! Meer dan een streepje zon en de wind in de rug toen we huiswaarts moesten keren.
- Onze school heel wat sportievelingen kent !
- Sommige kinderen reeds al hun kaartjes al in bakje 4 hebben ? Dat wil zeggen ... Gekend ! En dat merkte ik ook aan de resultaten van de Franse toets :) . Ik zou zeggen : " Zeker zo verder doen !"
- Wij op maandag een koekje krijgen van de oudervereniging ? Dus enkel nog een stuk fruit meegeven op die dag. Dankjewel hoor, oudervereniging !
- Batterijen nog steeds welkom zijn op onze school ?
Planning
maandag 29 september : gipsmaskers maken (knutselmateriaal mee : washandje, teil, nivea of vaseline, 2 handdoeken, badmuts of haarband)
Het kriebelteam komt.
donderdag 2 oktober : fietscontrole